general-image

Πειραιά

Υποδομές εύκολης πρόσβασης ατόμων με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα
Υπάρχουν τρεις (3) Επιβατικοί Τερματικοί Σταθμοί Κρουαζιέρας (Α’ Μιαούλης, Β’ Θεμιστοκλής και Γ Άλκιμος) και επτά (7) στεγασμένοι χώροι ή αίθουσες Αναμονής Επιβατών Ακτοπλοΐας (στις πύλες Ε1 Περικλέους, Ε2 Ηετίωνας, Ε3 Άγιος Διονύσιος, Ε4 Κόνωνος, Ε5 & Ε6 Πεζογέφυρα, Ε8 Αιγινίτικα και Ε9 & Ε10 Αγίου Νικολάου). Σε όλα τα σημεία έχουν διαμορφωθεί:
-Ισόγειες ράμπες εισόδου-εξόδου που επιτρέπουν την πρόσβαση και εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία και ατόμων με μειωμένη κινητικότητα. Σε κάποια σημεία που χρειάζεται αντιστάθμιση της υψομετρικής διαφοράς έχει γίνει ανάλογη διαδικασία.
-Ειδικοί χώροι υγιεινής (ειδικό WC) για ΑμεΑ, με ανάλογη σήμανση, Ψύκτες νερού.
-Αποκλειστικές, ειδικές θέσεις στάθμευσης επιβατών με επίστυλη ή επιδαπέδια σήμανση.

Σημείο πρώτης υποδοχής στο λιμένα ατόμων με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα
Δεν έχει οριστεί σημείο στην περιοχή της Ακτοπλοΐας όπου μπορούν τα ΑμεΑ να δηλώνουν την άφιξη τους

Δωρεάν υπηρεσίες συνδρομής από το λιμένα σε άτομα με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα
Στην περιοχή της Κρουαζιέρας υπάρχουν:
-Σημεία συνάντησης επιβατών ΑμεΑ σε όλους τους σταθμούς.
-Τουαλέτες για τα ΑμεΑ σε όλες τις αίθουσες των επιβατικών σταθμών.
-Ειδικά σχεδιασμένοι ψύκτες νερού, σε ανάλογο ύψος.
-Ειδικά διαμορφωμένα σημεία εξυπηρέτησης επιβατών για τον έλεγχο των διαβατηρίων.
-Υπάρχουν διαθέσιμα αναπηρικά αμαξίδια τα οποία διατίθενται δωρεάν για την εξυπηρέτηση ατόμων με κινητικά προβλήματα.
-Ειδικά σχεδιασμένα ηλεκτροκίνητα αμαξίδια για την μεταφορά ΑμεΑ επιβατών με τον/την συνοδό τους και τις βαλίτσες τους.
-Όλα τα λεωφορεία που χρησιμοποιούνται για τις μετακινήσεις εντός λιμένος Κρουαζιέρας διαθέτουν ράμπες για τα αμαξίδια και μία ειδική θέση πρόσδεσης εντός του οχήματος.
-Το υπαλληλικό προσωπικό, οι Λιμενεργάτες, οι οδηγοί διαφόρων οχημάτων (ιδιαίτερα των λεωφορείων), οι επόπτες λιμενεργατών και οι αρχιεργάτες έχουν συμμετάσχει σε σεμινάρια για την σωστή διαχείριση και εξυπηρέτηση των ατόμων με κινητικά προβλήματα και γενικότερα ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Στην περιοχή της Ακτοπλοΐας υπάρχουν:
-Ελεύθερη πρόσβαση όλων των επιβατών σε όλα τα πλοία (μέχρι τον καταπέλτη) στην περιοχής της Ακτοπλοΐας.
-Ράμπες εισόδου-εξόδου σε όλους τους στεγασμένους χώρους ή αίθουσες αναμονής επιβατών καθώς και κοντά στις περισσότερες πύλες εισόδου του λιμανιού.
-Τουαλέτες για τα ΑμεΑ και στα επτά σημεία αναμονής επιβατών.
-Υπάρχουν διαθέσιμα αναπηρικά αμαξίδια τα οποία διατίθενται δωρεάν για την εξυπηρέτηση ατόμων με κινητικά προβλήματα μετά από έκκληση του ενδιαφερόμενου προς την Λιμενική Αρχή που ακολούθως ενημερώνει τον ΟΛΠ.
-Όλα τα λεωφορεία που χρησιμοποιούνται για τις μετακινήσεις εντός λιμένος Ακτοπλοΐας διαθέτουν ράμπες για τα αμαξίδια και μία ειδική θέση πρόσδεσης εντός του οχήματος.
-Το υπαλληλικό προσωπικό, οι Λιμενεργάτες, οι οδηγοί των λεωφορείων, οι επόπτες λιμενεργατών και οι αρχιεργάτες έχουν συμμετάσχει σε σεμινάρια για την σωστή διαχείριση και εξυπηρέτηση των ατόμων με κινητικά προβλήματα και γενικότερα ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Τρόποι πληροφόρησης των ανωτέρω συνθηκών πρόσβασης και διατύπωση σχετικών παραπόνων για τους λιμένες
-Οργανισμός Λιμένος Πειραιά Α.Ε., Ακτή Μιαούλη 10, ΤΚ: 18535, Πειραιάς,
Τηλεφωνικό κέντρο: 210-4550000, 210-4550100, email: olp@olp.gr
Στην ιστοσελίδα της ΟΛΠ ΑΕ (www.olp.gr) περιλαμβάνονται πληροφορίες για όλες τις δραστηριότητες του ΟΛΠ,
α) Κρουαζιέρα: – Υπηρεσίες-Κρουαζιέρα-Χρήσιμα,
β) Ακτοπλοΐα – Υπηρεσίες -Ακτοπλοΐα-Πληροφορίες Ακτοπλοΐας)
ενημέρωση για τα δικαιώματα των επιβατών και διαδικασία παραπόνων.

-Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά
Διεύθυνση: Ακτή Μιαούλη 50, Πειραιάς 18536
Τηλέφωνο: 2132147600
E-mail: klp.gga@hcg.gr

Σε περίπτωση παραπόνων παρακαλούμε να κοινοποιηθούν και στο Τμήμα Σχέσεων Κράτους – Πολίτη/Επιχειρήσεων